دانلود فیلم

رنگ داخلی ساختمان

مقدمه ای بر رنگ جوتن

رنگ جوتن : جوتن از بزرگترین و معروفترین کارخانه جات تولید رنگ در جهان می باشد . آرم این شرکت در سال ۱۹۲۶ میلادی در کشور نروژ تاسیس شد و با داشتن ۴۰ کارخانه و ۷۱ شرکت در ۳۷ کشور جهان و ۷۴۰۰ نیروی کار پیشرو در صنایع رنگ ساختمانی ، صنعتی و دریایی می باشد.
رنگهای ساختمانی پایه آب (آکریلیک ) جوتن مناسب جهت فضاهای داخلی و خارجی ساختمان می باشد و به روی سطوح مختلف از جمله گچ ، سیمان ، پنلهای گچی و سیمانی (کناف ) ، چوب و سطوح دیگر قابل اجرا است .
محصولات جوتن به دلیل دوام و مقاومت بالا در برابر ضربه، بسیار مناسب جهت مراکز پر رفت و آمد مانند بیمارستان ها ، مدارس ، برجها ، ساختمانهای تجاری ، مسکونی ، اداری و رستوران ها می باشد.
به جهات کیفیت بالا ، عمر طولانی و دوام فوق العاده رنگ های جوتن و همچنین بهره گیری از سیستم ترکیب رنگ مولتی کالر ، سبب شده از هزینه های مضاعف زیرسازی ، ترمیم و نقاشی مجدد جلوگیری شود.
رنگهای جوتن در موسسه های مستقل استاندارد اروپا آزمایش شده و گواهی نامه های معتبر در خصوص مقاومت در برابر سایش، استحکام باند،مقاومت شیمیایی ، کاهش حق دخول کلراید، مقاومت فشاری، پوشش ترک ها، استحکام خمشی، مقاومت در برابر ضربه، مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش و نفوذ آب برای این محصولات صادر گردیده است.
رنگ جوتن برای فضاهای داخلی قادر است طیف رنگ با پایه آبی یا تینری را در اختیار بگذارد. همچنین برای نما، دیوارهای سیمانی و سازه های بتونی، بافت ها و نقش های مختلف با تنوع وسیعی از طیف رنگ ها پوشش مطلوبی ایجاد نموده که مانع جذب رطوبت ، کلراید و دی اکسیدکربن می شود.
جوتن با بیش از ۱۶۰۰۰ طیف رنگی با قابلیت اجراء در طرحهای نا محدود دکوراتیو ، مناسب برای هر سلیقه ، علاوه بر ایجاد فضایی دلپذیر و زیبا باعث مقاوم سازی سطح و جلوگیری از ترکهای سطحی می شود.

مزایای استفاده از رنگ جوتن

از مزایای رنگهای جوتن می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

-۱۰۰% آکرلیک خالص (پایه آب)
– تحمل پذیری و پوشش ترکها بروی دیوار تا ۲.۶ میلیمتر
– دارای ویژگی های ضد قارچ، ضد موریانه و ضد باکتری
– مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش (عدم تغییر رنگ) ، دی اکسید کربن و شرایط سخت آب و هوایی
– هموار سازی مطلوب و پوشش بسیار عالی
– قابلیت شستشو و مانع جذب رطوبت به واسطه خاصیت تنفس پذیری محصول
– گزینه مطلوب جهت سبک سازی
– سرعت اجرای بالا بواسطه پوشش بسیار عالی
– عدم جذب گردو غبار (آنتی استاتیک)
– بدون بو

– فاقد سرب و دوستدار محیط زیست (محصول سبز)
– یک راه حل همه منظوره در تمام بخشهای ساختمان
– قابلیت ترمیم پس از گذشت زمان طولانی
– طیف محصولات مقاوم در برابر حریق
– طیف محصولات عایق حرارتی
– مجموعه ای کامل از زیر رنگ ها (پرایمر) تا رنگ نهایی با قابلیت انطباق با سطوح مختلف
– تنوع در بافت ،رنگ و جلوه های زیبا
– قابلیت اجراء به سه شیوه افشانه ، قلم مو، و غلتک
– قابل ارائه با سطوح مات ، براق، نیمه براق و مخملی
– قابل اجرا با بافتهای ریز ، متوسط و درشت
– انعطاف پذیر و مقاوم در برابر ضربه
– طیف محصولات قابل اجرا بروی دیوار ، کف ، سقف و بام
– مقاوم در برابر نفوذ کلراید
– دارای استاندارد های معتبر جهانی در صنایع ساختمان

رنگ جوتن نما برای رنگ آمیزی ساختمان

یکی از کارخانه‌های پیشگام توليد رنگ دریایی و رنگ ساختمانی در جهان، تولیدی رنگ جوتن دارای ۴۰ کارخانه، ۷۱ شرکت در سی و هفت کشور جهان است. جوتن در سال ۱۹۲۶ تأسیس شده و ۷۴۰۰ نيروي کار دارد. علاوه براين، جوتن در بیش از ۸۰ کشور جهان توزیع کننده دارد که نمایندگی رنگ جوتن تهران افتخار عرضه این محصولات به مشتریان عزیز را دارا هست. عاملی که این برند رنگ را به یکی از پیشتازان تأمین کننده پوشش‌های رنگی در جهان بدل کرده، کیفیت رنگ است. (عرضه بهترین خدمات از آریانا نمایندگی رنگ جوتن تهران) بنابراین می‌توان گفت «حفاظت از سازه‌های بتنی، یکی از مهارت‌های تخصصی این رنگ است». اجرای عملی دانش و آگاهی تخصصی توسط شرکت جوتن با ترکيب تکنولوژي، سرمایه‌گذاری و راه‌حل‌های بدیع، در حفاظت از سازه‌ها باعث شده تا در سراسر جهان، این موفقیت برای جوتن به ارمغان آید. در تهران نیز این رنگ توسط یکتاپوشش آریانا نمایندگی رنگ جوتن در تهران ارائه می‌شود. جوتن دارای طیف رنگ وسیعی است بطوری که ۱۶۰۰ طيف رنگي را شامل می‌شود این رنگ برای تمام سلیقه‌ها در طرح‌های نامحدود دکوراتيو قابل اجرا بوده و جدای از ایجاد فضاي زيبا، باعث مقاوم‌سازی سطح و جلوگيري از ترک‌های سطحي نیز خواهد شد. آریانا نمایندگی رنگ جوتن، محصولی با کیفیات مذکور را به شما عرضه خواهد کرد.
رنگ‌های ساختمانی اکرلیک یا همان رنگ‌های ساختمانی پایه آب جوتن، هم برای داخل و هم خارج ساختمان مناسب‌اند. این نوع رنگ‌ها روی سطوح مختلف شامل سیمان، پنل های گچی، گچ، و سیمان (کناف)، چوب و سطوح دیگر قابل اجرا هستند. محصولات جوتن دوام و مقاومت بالایی دارند و بر همین اساس برای مراکز شلوغ مانند برج‌ها، مدارس، بیمارستان‌ها، ساختمان‌های تجاری، مسکونی، اداری و رستوران‌ها مناسب هستند. اگر به دنبال مرکزی برای خرید این نوع رنگ می‌گردید در تهران می‌توانید از نمایندگی رنگ جوتن خرید کنید. در هنگام استفاده از رنگ‌های جوتن از هزینه‌های مضاعف زیرسازی، ترمیم و نقاشی مجدد جلوگیری می‌شود زیرا این رنگ‌ها دارای کیفیت بالایی بوده عمر طولانی دارند و از دوام فوق‌العاده‌ای نیز برخوردار می‌باشند علاوه بر این موارد در رنگ‌های جوتن از سیستم ترکیب رنگ مولتی کالر بهره گرفته شده است که سیستم مولتی کالر نیز به نوبه خود باعث کاهش هزینه‌های مذکور خواهد شد. در سازمان‌های مستقل استاندارد اروپا آزمایش‌هایی از قبیل موارد زیر بر روی رنگ‌های جوتن انجام شده و گواهینامه‌های مخصوص آزمایش‌ها برای این محصولات صادر شده است.

رنگ داخلی جوتن(رنگ داخلی ساختمان)

نکاتی راجع به نقاشی ساختمان با استفاده از رنگ داخلی جوتن (رنگ داخلی ساختمان)

موارد  که در نقاشی ساختمان و دکوراسیون باید در نظر داشته باشید عبارت‌اند از: نوع فعالیتی که قرار است در آن مکان انجام شود، نوع رنگ‌های طبیعی موجود در مکان، مقدار نور لازم، اساس تاریک یا روشن بودن مکان، فضای مورد نظر اساساً باید گرم یا سرد، محیط باید برانگیزاننده و شاد یا ساکت و آرام باشد، فضای اتاق بزرگ‌تر یا کوچک‌تر از سایز واقعی خود به نظر آید، شکل اصلی، فضا باریک و طویل یا کوتاه و پهن می‌باشد، سقف بلند یا کوتاه است.

طریقه استفاده از رنگ جوتن برای داخل

– اگر می‌خواهید در نقاشی ساختمان، اتاقی کوچکتر بنظر برسد رنگ‌های درخشان و قوی مانند قرمز، سرخابی، نارنجی و زرد اثر دلخواه شما را خواهند داشت. چنین تمی در مکان‌های با فعالیت زیاد و جنب و جوش فراوان، حداکثر تأثیر ممکن را بر جای خواهد گذاشت. به سلیقه شما بستگی دارد اما شاید مایل باشید تمام یا بخشی از آشپزخانه را با چنین تمی بیارایید. اتاق بازی کودکان و اتاق‌های غذاخوری نیز مکان‌های مناسب برای چنین تم‌هایی هستند. برای ایجاد چنین فضاهایی می‌توانید محصولات درجه‌یک رنگ جوتن را از شرکت یکتاپوشش آریانا خریداری کنید.

– اگر می‌خواهید در نقاشی و طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان یک محیط آرام، راحت و ساکت فراهم نمایید. رنگ‌های بنفش تیره، سبز، فیروزه‌ای و آبی چنین فضایی می‌سازند. اتاق خواب و اتاق مطالعه از منظر روان‌شناختی مکان‌های مناسبی برای این طرح‌ها خواهند بود. چهار رنگ فوق‌الذکر موجب آرامش، افزایش انبساط خاطر و وسعت تفکر خواهند شد. شرکت یکتاپوشش آریانا، نمایندگی رنگ جوتن افتخار دارد بهترین رنگ‌ها را برای این کار با بهترین کیفیت به مصرف‌کنندگان محترم عرضه کند. در نقش و رنگ داخلی ساختمان (رنگ داخلی جوتن) شامل سقف، دیوار و کف اتاق نکته‌ی بسیار مهمی وجود دارد که هنگام طراحی رنگ در دکوراسیون داخلی باید به مدنظر باشد. نکته این است که رنگ‌ها معمولاً در فضاهای با وسعت زیاد، غلیظ‌تر دیده می‌شوند. بنابراین توصیه می‌شود برای سقف، در مقایسه با دیگر بخش‌ها، رنگ روشن‌تری انتخاب شود. چنین تکنیکی در شب و عدم وجود نور طبیعی، باعث حفظ نور خواهد شد. رنگ‌های متداول برای سقف، شامل سفید مایل به خاکستری، سفید و زرد می‌باشند. برای ایجاد طرح‌های با کیفیت و دلپذیر روی سقف اتاق‌های منزل یا ساختمان فروش خود می‌توانید از رنگ جوتن عرضه شده در شرکت یکتاپوشش آریانا استفاده کنید. نمایندگی رنگ جوتن در تهران یا همان شرکت آریانا ضامن کیفیت کار شما خواهد بود.

– اگر در طراحی و اجرای نقش و رنگ داخلی ساختمان (رنگ داخلی جوتن) و دکوراسیون منزلتان از رنگی تیره‌تر از سایر بخش‌های اتاق برای رنگ‌آمیزی سقف آن استفاده کنید سقف، کوتاه‌تر از ارتفاع واقعی‌اش روئیت خواهد شد. شاید احساس کرده باشید انسان در اتاق‌های با سقف کوتاه‌تر احساس صمیمیت بیشتری دارد، این در حالی است که شاید در زیر سقف‌های بسیار بلند، احساس سرکوب به فرد القا شود و در درازمدت موجب بروز احساس ترس از مکان‌های تنگ و محصور در انسان ایجاد شود.
برای هر خریدی ابتدا باید عرضه کنندگان اصلی و محصولات مطمئن را شناسایی کنید. دارای هر سلیقه و شخصیتی هستید و رنگ‌آمیزی داخلی ساختمان را برای هر کاربردی که می‌خواهید می‌توانید رنگ با کیفیت، دارای ماندگاری خوب و مطلوب خود را از نمایندگی رنگ جوتن تهیه و استفاده کنید.

+ نوشته شده در شنبه 6 مرداد 1397ساعت 15:30 توسط dubai-tour برچسب ها: